Cookie beleid DSOV

De website van DSOV is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Binnen de site worden er op dit moment geen analytische cookies gebruikt.

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

DSOV selectie - trainingskamp dag 1

12 januari 2017 20:00

Trainingskamp Tarifa dsov selectie.... de eerste dag

Ik ging lekker bijtijds slapen en schrok om 03:00 uur wakker... oh ja douchen en opschieten de acht(!) teamtassen liggen in je auto en Deborah brengt je naar Schiphol want je gaat heerlijk 4 dagen als gast, of vriend van, mee op trainingskamp met de selectie.

Keurig op tijd waren we op Schiphol net als alle anderen overigens, niemand z'n ID vergeten. Gertjan heeft alles onder controle. Jij moet nog een tas inchecken, jij niet, jij wel enz. kortom ruim op tijd geregeld dus we kunnen, voor degene die willen, een Starbucks gaan scoren!
Prima op tijd vertrekken we met Transavia richting Malaga ( wel een beetje wind) dus we zitten op schema. Helaas worden we niet opgevangen op de luchthaven door organisator Hans van Bemmel die op advies van z'n cardioloog niet mee kon, natuurlijk balen dat ie er niet bij is maar al snel komen we er achter dat hij toch alles tot in de puntjes heeft voorbereid. De taken zijn overgedragen aan Gertjan die ons wijst waar de bus staat en onderweg naar Tarifa krijgen we een door Gert voorgedragen boodschap van Hans waaruit blijkt dat we ons geen zorgen hoeven maken want alles is geregeld.. TOP Hans  bedankt namens iedereen die erbij is!!
Als we met de bus aankomen bij ons hotel DosMares  voelt dat voor veel als thuiskomen, de DSOV vlag gaat weer in top op het hele complex, eigenaar Rob en zijn personeel heet ons van harte welkom en iedereen kan z'n sleutel halen om vervolgens kwartier te maken in één van de prachtige kamers of bungalows!
Om 1400 uur schoof iedereen aan om de eerste , weer voortreffelijke, lunch te nuttigen en daarna moesten de spelers zich omkleden voor de eerste training.. het is tenslotte geen schoolreisje maar een trainingskamp.. de medische staf heeft een mooie bootcamp uitgezet waarbij de mannen vol aan de bak moesten op het veld en het strand, redelijk afgemat werd de training afgesloten met een gezamenlijke "nieuwjaarsduik" waarna iedereen zich lekker kon gaan douchen en klaarmaken voor het avondprogramma. Straks gaan we lekker aan het diner met z'n allen waarna het avondprogramma in het teken zal staan van ontspanning... we weten inmiddels dat er vele manieren zijn voor ontspanning! Wij drinken een biertje en gaan morgen na het ontbijt met de mannen op naar de eerste echte voetbaltraining, we zijn benieuwd naar morgen!!
Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!