Cookie beleid DSOV

De website van DSOV is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Binnen de site worden er op dit moment geen analytische cookies gebruikt.

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Nieuwe seizoen zonder kantine?

Nieuwe seizoen zonder kantine?

17 juli 2017 22:00

Ton van der Aa

Zoals de meeste DSOV'ers onderhand wel weten heeft Jeroen van Santen na 10 jaar het kantinestokje erbij neergelegd. We zijn nu druk bezig om invulling te zoeken voor komend seizoen en daarbij geldt: vele handen maken licht werk. En die handen worden nu gezocht....

De taken van Jeroen gaan verdeeld worden in zo'n 8 groepen, te weten:

  1. Barbezetting - zorgen dat er bezetting is op speeldagen en evenementen. Voornamelijk een regeltaak die vanuit huis gedaan kan worden. Een groep van twee a drie planners zou voldoende moeten zijn. Ben je goed in plannen en regelen, dan is dit iets voor jou!
  2. Inkoop - bepaling assortiment en inkoop (in samenspraak met sponsorcommissie). 
  3. Voorbereiding velden - velden klaarmaken voor de wedstrijden (met name voor jeugdvoetbal). Twee personen, een half uurtje, op de vrijdagavonden is normaal voldoende.
  4. Wedstrijddagen - "sergeant van de dag". Een team van zo'n acht (mag ook meer) mensen die op zaterdagen of zondagen de kantine openen, de barbezetting op weg helpen, vraagbaak voor die barbezetting zijn en de kantine op het einde van de dag afsluiten. Het is niet nodig om de hele dag op het complex te blijven, tenzij je het enorm leuk vind natuurlijk. Afhankelijk van de grootte van het team, 1x per maand van september tot juni.  
  5. Voetbalzaken - dit is met name "wedstrijdsecretariaat" bestaande uit organisatie rondom de wedstrijden, ontvangst scheidsrechters en teams, doelen (laten) verplaatsen, kleedkamers controleren/opruimen enzovoort. Ook hier een team van vrijwilligers die bij toerbeurt een "dienst" draaien gedurende een tijdsslot op zaterdag of zondag. 
  6. Financiën - zorgen voor kasafhandeling (in samenwerking met groep 4 en de penningmeester)
  7. Management - er zal toch iemand de regie en coördinatie moeten hebben! (bestuursfunctie)
De meest urgente groepen om in te vullen zijn groep 1 en groep 4.

Wie o wie voelt zich aangesproken om iets voor het cluppie te doen en kan invulling geven aan een van bovengenoemde groepen??? Meldt je aan bij Ton van der Aar via [email protected] of 0621533601.

Bestuur DSOV
Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!